dc.contributor.author |
Гедулян, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-15T07:04:38Z |
|
dc.date.available |
2024-08-15T07:04:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гедулян Т. М. Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства на прикладі «Стайліш Тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм і рекреація 20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2024. 56 с.: табл.. 5, дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/740 |
|
dc.description |
Гедулян Т. М. Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства на прикладі «Стайліш Тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм і рекреація студентки 4 курсу, групи Тз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2024. 56 с.: табл.. 5, дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є покращення рекламно-інформаційної діяльності
туристичного підприємства, а також у виявленні проблем та розробці заходів
задля удосконалення ефективності реклами в туристичному підприємстві. В першому розділі розглянуто теоретичні засади рекламно-інформаційної діяльності туристичних підприємств. В другому розділі проведено дослідження рекламно-інформаційної діяльності в туристичній агенції «Стайліш Тур». В третьому розділі представлено рекомендації щодо удосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичної агенції «Стайліш Тур». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
туристичне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
туристична агенція |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
рекламно-інформаційна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства на прикладі «Стайліш Тур» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |