Університет Короля Данила

Шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах на прикладі готелю «Radisson Blu Resort»

Show simple item record

dc.contributor.author Васильчук, Божена Георгіївна
dc.date.accessioned 2024-08-26T11:05:58Z
dc.date.available 2024-08-26T11:05:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Васильчук Б. Г. Шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах на прикладі готелю «Radisson Blu Resort»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2024. 64 c.: табл.5, рис.12, іл., дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/788
dc.description Васильчук Б. Г. Шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах на прикладі готелю «Radisson Blu Resort»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2024. 64 c.: табл.5, рис.12, іл., дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти шляхів вдосконалення організації надання основних послуг в готельних комплексах. В другому розділі проведено аналіз організації надання вдосконалених основних послуг в готелі «Radisson Blu Resort», ГК «Буковель». В третьому розділі представлено проблеми та шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в готелі «Radisson Blu Resort», ГК «Буковель». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject готельний комплекс uk_UA
dc.subject готель «Radisson Blu Resort» uk_UA
dc.subject основні послуги uk_UA
dc.subject вдосконалення uk_UA
dc.title Шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах на прикладі готелю «Radisson Blu Resort» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account