Abstract:
Метою дослідження є вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти шляхів вдосконалення організації надання основних послуг в готельних комплексах.
В другому розділі проведено аналіз організації надання вдосконалених основних послуг в готелі «Radisson Blu Resort», ГК «Буковель». В третьому розділі представлено проблеми та шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в готелі «Radisson Blu Resort», ГК «Буковель».
Description:
Васильчук Б. Г. Шляхи вдосконалення організації надання основних послуг в сучасних готельних комплексах на прикладі готелю «Radisson Blu Resort»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2024. 64 c.: табл.5, рис.12, іл., дод.