Abstract:
Метою дослідження є розробка рекомендацій для формування комплексу заходів щодо просування українського бренду сім’ї ресторанів «Лейбова гора». В першому розділі розглянуто теоретичні основи брендингу як чинника підвищення ефективності підприємницької діяльності. В другому розділі охарактеризовано діяльність сім’ї ресторанів «Лейбова гора» та оцінка його бренду. В третьому розділі представлено напрями та обґрунтування заходів з удосконалення бренду ресторану «Лейбова гора».
Description:
Дребот А. Т. Створення та позиціонування бренду на прикладі закладів сім’ї ресторанів «Лейбова гора»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2024. 66 с.: рис.4, табл.12, дод.