dc.contributor.author |
Копієвська, Надія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-27T12:11:42Z |
|
dc.date.available |
2024-08-27T12:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Копієвська Н. І. Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2024. 65 с.: табл.5, рис.4, іл., дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/795 |
|
dc.description |
Копієвська Н. І. Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2024. 65 с.: табл.5, рис.4, іл., дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є розробка стратегії брендингу та рекламної політики для готельно-ресторанного підприємства курорту Буковель в медіапросторі
Прикарпаття з ознаками збільшення конкурентоспроможності та залучення
цільової аудиторії. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти формування брендингу та рекламної стратегії розвитку готельно-ресторанного підприємства.
В другому розділі проведено аналіз сучасного стану ринку готельно-ресторанних послуг на Прикарпатті, на прикладі курорту «Буковель». В третьому розділі представлено шляхи вдосконалення стратегічного управління брендом та рекламної стратегії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія брендингу |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
курорт Буковель |
uk_UA |
dc.subject |
медіапростір Прикарпаття |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.title |
Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |