Abstract:
Метою дослідження є розробка стратегії брендингу та рекламної політики для готельно-ресторанного підприємства курорту Буковель в медіапросторі
Прикарпаття з ознаками збільшення конкурентоспроможності та залучення
цільової аудиторії. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти формування брендингу та рекламної стратегії розвитку готельно-ресторанного підприємства.
В другому розділі проведено аналіз сучасного стану ринку готельно-ресторанних послуг на Прикарпатті, на прикладі курорту «Буковель». В третьому розділі представлено шляхи вдосконалення стратегічного управління брендом та рекламної стратегії.
Description:
Копієвська Н. І. Брендинг та рекламна стратегія розвитку готельно-ресторанного підприємства в медіапросторі Прикарпаття (на прикладі курорту Буковель: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2024. 65 с.: табл.5, рис.4, іл., дод.