Abstract:
Метою дослідження є визначення ефективності стратегії рекламно-інформаційної діяльності в ресторанному бізнесі з метою залучення та утримання клієнтів, а також підвищення конкурентоспроможності підприємства. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти рекламно-інформаційної діяльності ресторанного бізнесу. В другому розділі проведено аналіз рекламно-інформаційної діяльності
підприємства «23 ресторани». В третьому розділі представлений шлях вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності підприємства «23 ресторани».
Description:
Сверида Ю. М. Рекламно-інформаційна діяльність підприємства (на прикладі мережі «23 ресторани»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: В. П. Передерко. Івано-Франківськ, 2024. 75 с.: табл.1, рис.6, дод.