dc.contributor.author |
Сверида, Юлія Мар'янівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-28T12:05:05Z |
|
dc.date.available |
2024-08-28T12:05:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сверида Ю. М. Рекламно-інформаційна діяльність підприємства (на прикладі мережі «23 ресторани»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2024. 75 с.: табл.1, рис.6, дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/799 |
|
dc.description |
Сверида Ю. М. Рекламно-інформаційна діяльність підприємства (на прикладі мережі «23 ресторани»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: В. П. Передерко. Івано-Франківськ, 2024. 75 с.: табл.1, рис.6, дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення ефективності стратегії рекламно-інформаційної діяльності в ресторанному бізнесі з метою залучення та утримання клієнтів, а також підвищення конкурентоспроможності підприємства. В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти рекламно-інформаційної діяльності ресторанного бізнесу. В другому розділі проведено аналіз рекламно-інформаційної діяльності
підприємства «23 ресторани». В третьому розділі представлений шлях вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності підприємства «23 ресторани». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
ресторанний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
рекламно-інформаційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство «23 ресторани» |
uk_UA |
dc.subject |
клієнт |
uk_UA |
dc.title |
Рекламно-інформаційна діяльність підприємства (на прикладі мережі «23 ресторани» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |