Короткий опис(реферат):
[ Інклюзивність 2.0 у цифровій освіті є важливим аспектом сучасного
освітнього процесу. Вона передбачає не лише доступність технологій для всіх
учасників освітнього процесу, а й розробку навчального середовища, яке
враховує різноманітні потреби та можливості кожного учня. Для досягнення
інклюзивної цифрової освіти необхідно забезпечити доступність технологій та
навчального контенту для усіх учасників навчального процесу. Це включає
розробку програмного забезпечення та апаратного забезпечення з урахуванням
потреб учасники освітнього процесу з різними видами інвалідності, а також
створення адаптивних матеріалів та контенту. Інклюзивність 2.0 у цифровій освіті є ключовим чинником, що сприяє створенню справедливого та рівноправного освітнього середовища для всіх учасників навчального процесу.
]
Суть розробки, основні результати:
Попадинець І. Р. Інклюзивність 2.0: цифрова освіта // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали VІІI Міжнародного науково-практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 9 травня 2024 року). Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ ЗВО «Університет Короля Данила», 2024. С. 183-187: табл.2.