Короткий опис(реферат):
Механізми надання електронних адміністративних послуг сьогодні виступають головними складовими системи електронного урядування та публічного управління. Ключовими ланками у процесі взаємодії органів державної влади та місцевого самоврядування з фізичними чи юридичними особами виступають Центри надання адміністративних послуг, що функціонують за принципом «єдиного вікна».
В умовах військового стану, ще більше зросла потреба громадян в отриманні широкого спектру управлінських послуг, більшість з яких – послуги соціального характеру. Разом з тим моделі надання адміністративних послуг стали більш диференційованими, що обумовлене сучасними викликами, нестабільною безпековою ситуацією в державі. Сучасна система ЦНАПів, яка за останніх десять років з пілотного урядового проекту перетворилась на потужну мережу, стає все більш орієнтованою на принципи цифровізації і тим самим нейтралізує корупційні
ризики в публічному управлінні. Ефективність роботи ЦНАПів досягається завдяки постійній модернізації моделей надання адміністративних послуг, систематичній реалізації міжгалузевих пілотних проектів за участі міжнародного партнерства, реалізації заходів для забезпечення безперебійної роботи ЦНАПів у південно-
східних регіонах, реалізації проєктів із забезпечення безбар’єрності надання
послуг ветеранам і військовослужбовцям. Контроль ефективності роботи ЦНАПів досягається завдяки аналізу індексу цифрової трансформації регіонів та показників, що його формують. Саме ці ключові позиції, як складові механізму ефективної роботи центрів надання адміністративних послуг в умовах військового стану стали
об’єктом наукового висвітлення у даній публікації. Today, mechanisms for providing electronic administrative services are the main components of the e-government and public administration system. The key links in the process of interaction between public authorities and local self-government bodies and individuals or legal entities are the Centres for Administrative Services operating on the "one-stop shop" principle. In the context of martial law, the citizens need to receive a wide range of administrative services, most of which are social services, has increased even more. At the same time, administrative service delivery models have become more differentiated due to current challenges and the unstable security situation in the country. The modern system of ASCs evolved from a pilot government project into a powerful network over the past ten years. It is becoming increasingly focused on the principles of digitalisation and thus neutralises corruption risks in public administration. The efficiency of the ASCs is achieved through the continuous modernisation of administrative service delivery models, the systematic implementation of cross-sectoral pilot projects with the participation of international partnerships, the implementation of measures to ensure the smooth operation of ASCs in the south-eastern regions, and the implementation of projects to ensure barrier-free service delivery to veterans and military personnel. The performance of ASCs is monitored by the digital transformation index of the regions and the indicators that form it. It is these key positions, as components of the mechanism for the effective operation of administrative service centers under martial law, that are the subject of scientific coverage in this publication.