dc.contributor.author |
Гасюк, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-19T13:31:27Z |
|
dc.date.available |
2023-06-19T13:31:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гасюк Н. В. Дистанційне навчання: "вимушені" переваги та очевидні недоліки // З вогню та в полум'я: виклики дистанційного вивчення іноземних мов та засоби їх подолання: матеріали науково-методичного семінару (м. Івано-Франківськ, 15 груд. 2021 р.) / упоряд.: Л. М. Андрусів, О. О. Мейгеш. - Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2021. - С. 20-25. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/367 |
|
dc.description |
Гасюк Н. В. Дистанційне навчання: "вимушені" переваги та очевидні недоліки // З вогню та в полум'я: виклики дистанційного вивчення іноземних мов та засоби іх подолання: матеріали науково-методичного семінару (м. Івано-Франківськ, 15 груд. 2021 р.) / упоряд.: Л. М. Андрусів, О. О. Мейгеш; худож. оформ. І. В. Гребенюк. - Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2021. - С. 20-25. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дистанційне навчання, як і традиційне, має свої переваги та недоліки. Це практично єдиний спосіб для студентів продовжувати навчання, а для викладачів працювати в обраній сфері за умов вимушеного закриття навчальних закладів. Досвід показує, що найкращі результати дає обдумане поєднання офф-лайн та онлайн освіти, оскільки відбувається максимізація переваг та мінімізація негативного впливу недоліків обидвох видів викладання та навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2021. - С. 20-25. |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційні форми навчання |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн навчання |
uk_UA |
dc.subject |
платформа Moodle |
uk_UA |
dc.title |
Дистанційне навчання: "вимушені" переваги та очевидні недоліки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
[Текст] |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |