Abstract:
Метою дослідження є обґрунтування пропозицій стосовно покращення маркетингової діяльності готелю, а також аналіз комплексу відносин маркетингу
в готелі. В першому розділі розглянуто аналіз особливостей маркетингу в
готельному господарстві на сучасному етапі. В другому розділі проведено аналіз маркетингової діяльності готельно-відпочинкового комплексу «Romantik Spa Hotel». В третьому розділі представлено процес покращення маркетингової
політики в готельно-відпочинковому комплексі «Romantik Spa Hotel».
Description:
Кіршак О. П. Маркетингова діяльність готельно-ресторанних комплексів Прикарпаття: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студента 4 курсу, групи ГРСС-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: Н. В. Гребенюк. Івано-Франківськ, 2023. 96 с.: табл.1.5; рис.2.5, 3.3; іл., дод.