dc.contributor.author |
Гринда, Ірина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-14T12:33:51Z |
|
dc.date.available |
2024-02-14T12:33:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гринда І. О. Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України:кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра туризму та готельно-ресторанної справи. Івано-Франківськ, 2023. 66 с.: рис.9, табл.3; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/492 |
|
dc.description |
Гринда І. О. Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студентки 4 курсу, групи ГРСз-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедри туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: І. М. Шенішевська. Івано-Франківськ, 2023. 66 с.: рис.9, табл.3, дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є вивчення управління бренду підприємств готельної сфери Карпатського туристичного регіону України.
В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти дослідження понять
бренду та брендингу. В другому розділі проведено аналіз стану, розвитку та ефективності управління брендом готельного підприємства. В третьому розділі представлено процес виявлення проблем, перспективи та
способи покращення брендингу готелів у Карпатському регіоні на прикладі
готелю «Vilson». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
управління брендом |
uk_UA |
dc.subject |
готельне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність готелів |
uk_UA |
dc.subject |
Карпатський туристичний регіон України |
uk_UA |
dc.subject |
готельний комплекс "VILSON" |
uk_UA |
dc.subject |
глемпінг |
uk_UA |
dc.title |
Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |