Abstract:
Метою дослідження є вивчення управління бренду підприємств готельної сфери Карпатського туристичного регіону України.
В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти дослідження понять
бренду та брендингу. В другому розділі проведено аналіз стану, розвитку та ефективності управління брендом готельного підприємства. В третьому розділі представлено процес виявлення проблем, перспективи та
способи покращення брендингу готелів у Карпатському регіоні на прикладі
готелю «Vilson».
Description:
Гринда І. О. Управління брендом готельного господарства на прикладі Карпатського туристичного регіону України: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студентки 4 курсу, групи ГРСз-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедри туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: І. М. Шенішевська. Івано-Франківськ, 2023. 66 с.: рис.9, табл.3, дод.