Abstract:
Метою дослідження є аналіз особливостей організації рекламно-інформаційної діяльності на підприємстві сфери гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Надія»).
В першому розділі розглянуто теоретичні основи дослідження рекламно-інформаційної діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу. В другому розділі проведено дослідження організації рекламно-інформаційної діяльності ТЗОВ «Фірма Надія». В третьому розділі представлено процес рекомендації щодо
рекламно-інформаційної діяльності на підприємстві ТЗОВ «Фірма Надія».
Description:
Романчук Д. В. Організація рекламно-інформаційної діяльності підприємства ТЗОВ "Фірма "Надія": кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студента 4 курсу, групи ГРСз-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: Х. М. Терлецька. Івано-Франківськ, 2023. 70 с.: рис.9, табл.1, дод.