Abstract:
Метою дослідження є вивчення організації надання основних послуг у мережі ресторанів «Хінкальня» та визначення їх ефективності з точки зору задоволення клієнтів та досягнення бізнес-цілей закладу. В першому розділі розглянуто теоретико-методологічні аспекти організації обслуговування у міжнародній мережі ресторанів грузинської кухні «Хінкальня». В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування в мережевому ресторані грузинської кухні «Хінкальня», м. Львів. В третьому розділі представлено шляхи підвищення ефективності
організації обслуговування в мережевому ресторані грузинської кухні «Хінкальня», м. Львів.
Description:
Дирда М. І. Особливості організації обслуговування в міжнародній мережі ресторанів «Хінкальня»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2024. 63 с.: рис.12, табл.4, іл., дод.