Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є аналіз особливостей організації маркетингової діяльності бізнес готелів міста Івано-Франківська під час пандемії.
В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємствах індустрії гостинності. В другому розділі проведено аналіз маркетингової діяльності бізнес готелів міста Івано-Франківськ. В третьому розділі представлено процес пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності бізнес готелів міста Івано-Франківська.
Суть розробки, основні результати:
Куцик Н. В. Розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності готелів бізнес класу міста Івано-Франківська: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студента 4 курсу, групи ГРСс-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2023. 74 с.: табл. 2.1; рис. 2.3; іл.; дод.