Abstract:
Дане дослідження присвячено наданню офіційного статусу фемінітивам, які використовуються на позначення осіб жіночої статі за родом занять, професією, родинними зв’язками, національністю тощо. Засоби масової інформації одразу відреагували на нововведення і почали активно використовувати фемінітиви. Оскільки чіткі правила досі не визначені, а словник фемінітивів ще в процесі укладання, формування норми значною мірою лягло на плечі ЗМІ, завданням яких є не тільки популяризація фемінітивів, а й усталення мовної норми.
Description:
Каспришин І. В. Фемінітиви в медійному дискурсі ( на матеріалі Інтернет-видань "Galka.if.ua" та "Kurs.if.ua" // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали УІ Міжнародного науково-практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 20 трав. 2022 р.) / упоряд.: Л. М. Андрусів, О. О. Мейгеш; худож. оформ. І. В. Гребенюк. - Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2022. - С. 156-158.