Abstract:
Метою дослідження є аналіз ефективних методів управління брендом, які можуть бути застосовані для підвищення прибутковості та конкурентоспроможності ресторану. В першому розділі розглянуто теоретичні засади брендингу у
ресторанному господарстві. В другому розділі проведено аналіз бренду ресторанного господарства «Фамілія». Третій розділ представляє процес рекомендації щодо удосконалення брендингу ресторану «Фамілія».
Description:
Мельничук В. І. Управління брендом ресторанного господарства на прикладі ресторану "Фамілія": кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти студента 4 курсу, групи ГРСс-19 за освітньо-професійною програмою "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2023. 69 с.: рис.